ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. administracyjnych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku

Data udostępnienia: 2015-12-02

Ogłoszono dnia: 2015-12-02 przez Joanna Świtoń

Termin składania dokumentów: 2015-12-14 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Zlecający: Kierownik Ośrodlka Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych,
  3. korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wykształcenie minimum średnie,
  7. minimum 2-letni staż pracy (preferowany w administracji),
  8. znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  9. znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o samorządzie gminnym,
  10. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  11.  umiejętność z zakresu obsługi programów komputerowych (m.in. Word, OpenOffice, Excel), poczty elektronicznej
  12. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy,
  2. samodzielność w wykonywaniu zadań,
  3. umiejętność sprawnej organizacji pracy, skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. kreatywność, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
  6. prawo jazdy kat B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizowanie przepisów prawa związanego z problematyką stanowiska, a w szczególności:
- ustaw: o samorządzie gminnym, o pomocy społecznej, kodeksu postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych
  1. sporządzanie decyzji administracyjnych, list wypłat i sprawozdań z zakresu pomocy społecznej,
  2. bieżąca obsługa administracyjno-biurową sekretariatu Ośrodka PomocySpołecznej,
  3. rejestrowanie i wysyłanie korespondencji,
  4. ewidencjonowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji,
  5. dokonywanie wszelkich zakupów dla Ośrodka Pomocy Społecznej

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

0

V. Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy
  2. życiorys i list motywacyjny
  3. kserokopie dokumentów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagańy staż pracy,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,
  6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
  9. oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-12-14 15:00:00
b. Sposób:
  1. termin: do 14 grudnia 2015 r. do godz. 1500 (data w pływu do OPS)
a) sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym; prosimy o dopisanie na kopercie słów „Nabór na stanowisko - podinspektor ds. administracyjnych
c. Miejsce:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku ul. 22 Lipca 1, 67-124 Nowe Miasteczko

VII. Informacje dodatkowe:

  1. aplikacje, które wpłyną do Ośrodka Pomocy Społecznej po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
  2. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną pisemnie lub telefonicznie poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
  3. informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowym Miasteczku ul. 22 Lipca 1 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
  4. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą,
  5. wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997 r. oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych,
  6. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony